DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2021

Min pälsklädda son

Av Mandy Wollersheim - 12 oktober 2021 18:15

Det finns inte så mycket att skriva nu förutom att göra en dagens smärta uppdatering så den kommer här: 

 

Som det visar på bilden så har det varit en vandrande smärtdag idag. Jag skrev ju i morse att jag hade ont i knävecken och det gick vidare till att göra ont i utsidan av höger vad. Sen så började båda handlederna att göra ont och strula och nu så har jag ont i höger sida, skinka och ljumske. Ut över det så har jag fortfarande ont mitt i pannan där jag masserade alldeles för hårt när jag hade migrän sist. Så det har blivit som ett blåmärke på insidan där som inte syns men som verkligen känns. 

 

Det är så gulligt när jag sitter i soffan och lyssnar på Drama Queens podden och Simba ligger vid sidan om. Han är så uppmärksam på var jag har ont och jag kan se det i hans ögon att han vill hjälpa och det gör han verkligen genom att bara ligga nära. Älskar den där lilla pälsbollen! Han är min håriga son 💖

 

Nej det får vara nog för nu för jag har för ont i handlederna och fingrarna för att skriva mer.

 

Var rädda om er

Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 15 maj 23:45

Alltså inatt så har jag sovit rätt så bra från klockan 1 men sen så vaknade jag med ett jäkla ryck av att det brakade till i lägenheten så jag trodde på riktigt att det var en lastbil som hade kört in i lägenheten för så jäkla högt var ljudet      ...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 14 maj 23:45

Inatt så har jag faktiskt sovit riktigt bra när jag väl lyckades slita mej från min Destiel bok vid 1 tiden      Dock så somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden och sen så vaknade jag inte förrens larmet gick igång 5:45 imorse och det var...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 13 maj 23:15

Inat så fick jag tvinga mej själv att lägga ifrån mej min Destiel bok vid 2 tiden för den är så sjukt jäkla bra (jag har läst den 2 gånger innan) så jag vet ju vad som ska hända och det är såååååå sjukt svårt att bara lägga ifrån sej boken och försök...

Av Mandy Wollersheim - Söndag 12 maj 23:45

Inatt har jag inte sovit bra alls!   Jag gick och la mej vid midnatt men somnade inte förrens vid 5 imorse för jag hade så jäkla ont i hela kroppen så det gick bara inte att sova      Men när jag väl somnade då vid 5 så lyckades jag sova fram...

Av Mandy Wollersheim - Lördag 11 maj 23:45

Igår så kom jag i säng vid midnatt och sen så somnade jag som en klubbad säl innan jag ens hann att lägga huvudet på kudden för att sen inte vakna förrens pappa ringde vid 7 för att höra hur det var med mej idag och om jag hade sovit gott        ...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards