DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 4 november 2021

Vekestest på det nya ljuset och hårfärgning

Av Mandy Wollersheim - 4 november 2021 19:15

Idag så har jag mest tagit det lugnt eftersom jag har haft lite ont i huvudet idag också men inte migrän. Dock så fick jag världens näsblod när jag skulle plocka i diskmaskinen efter att jag hade tagit ut den rena disken. Jag kände bara att det rann ur näsan så jag trodde att det var snor men när jag torkade på handen så vart det blod istället 🥴🥴

 

Men som tur var så hade jag blodstopp bomull hemma som man kan använda när man han näsblod så det slutade rätt så fort igen vilket är skönt för jag får rejäl hjärtklappning när jag får näsblod. Antar att det är för att kroppen pumpar det mer för att jag blir stressad eftersom jag inte få näsblod så ofta!

 

Annars så har jag inte gjort mycket idag mer än sitta i soffan och ta det lugnt och även sovit lite på eftermiddagen eftersom jag knappt kunde sova inatt. Men det vet jag varför jag inte kunde för det är nymåne idag som du ser till vänster här på bloggen ⬅️

 

När pappa hade kört till jobbet imorse så testade jag veken på mitt nya ljus som jag gjorde igår och jag är rätt så nöjd för det brann bra och luktade gott - bärnsten 😍

 

Detta är de glasen som jag köpte på Ikea i tisdags och jag ÄLSKAR hur fina dom är med ljus i!

 

Just nu så sitter jag här med färg i håret för jag ska vara med mamma på hennes jobb och sen på kvällen så ska jag och Parre spela kvälls bowling i Ängelholm. Det ska bli jätteroligt fast att jag vet att jag kommer att vara död i kroppen när jag vaknar på lördag 😂😂

Men såhär ser jag ut nu i alla fall 🔥

   

 

Nu får det bli ett avsnitt av One Tree Hill och sen skölja av håret och föna det så att jag slipper sätta röd färg i hela sängen när jag sover. Det får bli en tidig kväll för jag ska upp 04:15 imorgon för jag och mamma ska köra till hennes jobb vid 05:30. 

 

Var rädda om er

Mandy

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 14 maj 23:45

Inatt så har jag faktiskt sovit riktigt bra när jag väl lyckades slita mej från min Destiel bok vid 1 tiden      Dock så somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden och sen så vaknade jag inte förrens larmet gick igång 5:45 imorse och det var...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 13 maj 23:15

Inat så fick jag tvinga mej själv att lägga ifrån mej min Destiel bok vid 2 tiden för den är så sjukt jäkla bra (jag har läst den 2 gånger innan) så jag vet ju vad som ska hända och det är såååååå sjukt svårt att bara lägga ifrån sej boken och försök...

Av Mandy Wollersheim - Söndag 12 maj 23:45

Inatt har jag inte sovit bra alls!   Jag gick och la mej vid midnatt men somnade inte förrens vid 5 imorse för jag hade så jäkla ont i hela kroppen så det gick bara inte att sova      Men när jag väl somnade då vid 5 så lyckades jag sova fram...

Av Mandy Wollersheim - Lördag 11 maj 23:45

Igår så kom jag i säng vid midnatt och sen så somnade jag som en klubbad säl innan jag ens hann att lägga huvudet på kudden för att sen inte vakna förrens pappa ringde vid 7 för att höra hur det var med mej idag och om jag hade sovit gott        ...

Av Mandy Wollersheim - Fredag 10 maj 23:30

Ja nä men vad ska man säga mer än att jag inte kom i säng i tid i natt heller för jag va inte på plats i sängen förrens klockan var en bra bit efter 2 för jag skulle egentligen bara ha tittat på ett avsnitt av Below Deck men det blev ju så klart någr...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards