DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 15 november 2021

Migrän!!

Av Mandy Wollersheim - 15 november 2021 18:30

Idag vill jag bara titta förbi och säga att det inte blir något långt inlägg för jag har haft migrän hela natten, hela dagen och har fortfarande. Därför så vill jag inte överanstränga hjärnan med att sitta och skriva ett långt inlägg utan bara försöka vila.

 

Jag återkommer imorgon om jag mår bättre!

 

Var rädda om er

Mandy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Fredag 17 maj 22:00

Detta inlägget kommer att vara lite mörkare än vad jag brukar skriva och jag ber om ursäkt för att du sitter mitt i detta mamma men du vet att jag älskar dej och ALLTID kommer att göra!   Jag försökte precis (vid 15:30) att sträcka ut en hand och...

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 16 maj 23:45

Helt ärligt så är jag så trött i hjärnan idag så jag vet med 100 % säkerhet att detta inlägget kommer att vara super rörigt men jag tänker skriva ändå så det får ni helt enkelt leva med      I alla fall så kom jag i säng vid 1 imorse och somnade ...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 15 maj 23:45

Alltså inatt så har jag sovit rätt så bra från klockan 1 men sen så vaknade jag med ett jäkla ryck av att det brakade till i lägenheten så jag trodde på riktigt att det var en lastbil som hade kört in i lägenheten för så jäkla högt var ljudet      ...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 14 maj 23:45

Inatt så har jag faktiskt sovit riktigt bra när jag väl lyckades slita mej från min Destiel bok vid 1 tiden      Dock så somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden och sen så vaknade jag inte förrens larmet gick igång 5:45 imorse och det var...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 13 maj 23:15

Inat så fick jag tvinga mej själv att lägga ifrån mej min Destiel bok vid 2 tiden för den är så sjukt jäkla bra (jag har läst den 2 gånger innan) så jag vet ju vad som ska hända och det är såååååå sjukt svårt att bara lägga ifrån sej boken och försök...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards