DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 29 november 2021

Ryggläge hela dagen

Av Mandy Wollersheim - 29 november 2021 19:00

Ja idag finns det inte mycket att skriva om för jag har gjort alldeles för mycket i helgen så nu har min kropp sagt till att det är stop och det har varit ryggläge nästan hela dagen. Imorse så satt jag i soffan och spelade Riverside Merge på mobilen för det är väldigt roligt. Annars så har jag sovit det mesta av dagen för jag har känt mej alldeles matt i kroppen och som om jag har haft bomull i huvudet. 

 

Så blir det när jag gör för mycket som kroppen inte orkar med. Personligen så tycker jag inte att jag har gjort så mycket denna helgen men nu när jag tänker efter så är det ändå ganska så mycket. I fredags så var jag med pappa och farmor i stan för att köpa skor till farmor och sen körde jag och pappa till Väla för att köpa mobil till honom men det blev mobil till mej också. Sen på kvällen så umgicks jag med min bästa vän och sen satt jag upp halva natten och fixade den nya mobile. Sen på lördagen så var vi iväg i Bassholma på julmarknad och sen så åt vi kvällsmat hos farmor för att fira mammas födelsedag en dag tidigt. Sen igår så var jag och pappa först hos farmor och sen vidare till Väla för att köpa mobilskal till oss och sen vidare till julskyltningen i Ängelholm. Det ÄR väldigt mycket för min kropp nu för tiden   

 

Jag vill göra så mycket men jag orkar inte och det gör mej väldigt ledsen för jag vet att folk tycker att jag är lat men det är jag INTE!! Jag har bara så jävla ont varje dag!

 

Men nog skrivit om det för det är ingen som är intresserad av att höra det gnället!

 

Förutom att spela och sova så har jag gjort en lista på ljus som jag ska göra inför det där som kommer att ske inom en snar framtid   Förhoppningsvis om jag orkar imorgon (måste börja lyssna på min kropp) så ska jag göra lite ljus så att jag inte behöver göra allt på en gång.

 

Nu ska jag sätta mej och göra min tyskalektion i tid så att jag kan titta på några avsnitt av One Tree Hill innan jag går och lägger mej. Imorgon om jag gör ljus så ska jag lyssna på det nya avsnittet av Drama Queens som kom idag. Det är säsongsavslutning på säsong 1 så jag hoppas verkligen att dom kommer att fortsätta med resterande säsonger för jag ÄLSKAR verkligen den podcasten     

 

Var rädda om er mina underbara läsare. Jag är så tacksam för varenda en av er!

Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Lördag 18 maj 23:45

Imorse så blev jag lite irriterad på mej själv när jag vaknade 7:30 och var klarvaken... PÅ EN LÖRDAG      Men jag tog tillfället i akt att gå på toa och sen även gå ut och öppna i mitt växthus innan jag gick in och la mej igen och somnade rätt s...

Av Mandy Wollersheim - Fredag 17 maj 22:00

Detta inlägget kommer att vara lite mörkare än vad jag brukar skriva och jag ber om ursäkt för att du sitter mitt i detta mamma men du vet att jag älskar dej och ALLTID kommer att göra!   Jag försökte precis (vid 15:30) att sträcka ut en hand och...

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 16 maj 23:45

Helt ärligt så är jag så trött i hjärnan idag så jag vet med 100 % säkerhet att detta inlägget kommer att vara super rörigt men jag tänker skriva ändå så det får ni helt enkelt leva med      I alla fall så kom jag i säng vid 1 imorse och somnade ...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 15 maj 23:45

Alltså inatt så har jag sovit rätt så bra från klockan 1 men sen så vaknade jag med ett jäkla ryck av att det brakade till i lägenheten så jag trodde på riktigt att det var en lastbil som hade kört in i lägenheten för så jäkla högt var ljudet      ...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 14 maj 23:45

Inatt så har jag faktiskt sovit riktigt bra när jag väl lyckades slita mej från min Destiel bok vid 1 tiden      Dock så somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden och sen så vaknade jag inte förrens larmet gick igång 5:45 imorse och det var...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards