DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 26 januari 2022

Säsong 1 Episod 26 - Solvarm bomull

Av Mandy Wollersheim - 26 januari 2022 11:00

Idag har jag återigen gjort nya ljus och än så länge så har ingen av dom medverkat i gymnastik OS för ljus så vi hoppas på det bästa. Dagens ljus har doften solvarm bomull och det luktar så rent och fräscht i köket och ända in i tv rummet där jag sitter och skriver   

 

Jag passade på att även testa en av mina nya färger idag, Cashmere, och det blev en jättefin färg. Den är röd men ändå inte röd. Den är liksom rosa fast lite gråaktig men ändå mer åt det rosa hållet   

 

Eftersom jag gjorde ett steg - för - steg inlägg igår så gör jag inte det idag för jag har gjort på exakt samma sätt som igår men med en annan doft och färg. Annars så är det exakt samma process som igår   

           

Jag återkommer med resultatet ikväll men nu kommer bilderna på de ljusen som jag gjorde för några dagarsedan som jag helt har glömt att visa fast att jag lovade att jag skulle göra det   

   

Helt ärligt så tycker jag inte om dessa ljusen av många olika orsaker och en av dom är att ljusen frostade vilket betyder att jag hällde upp vaxet i formarna när det var för varmt. Ett annat är att ljusen ser slarviga ut så dom hamnade i albumet "Oopsie Ljus" på min facebooksida MandysHandgjordaLjus till ett reducerat pris. Grejen är ju den att dom brinner lika bra som alla andra fina ljus bara det att dom inte blev så fina så därför ger jag någon chansen att adoptera dom till ett billigare pris   

 

Ja nä det var allt för nu. Var rädda om er mina underbara läsare så hörs vi ikväll   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Fredag 17 maj 22:00

Detta inlägget kommer att vara lite mörkare än vad jag brukar skriva och jag ber om ursäkt för att du sitter mitt i detta mamma men du vet att jag älskar dej och ALLTID kommer att göra!   Jag försökte precis (vid 15:30) att sträcka ut en hand och...

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 16 maj 23:45

Helt ärligt så är jag så trött i hjärnan idag så jag vet med 100 % säkerhet att detta inlägget kommer att vara super rörigt men jag tänker skriva ändå så det får ni helt enkelt leva med      I alla fall så kom jag i säng vid 1 imorse och somnade ...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 15 maj 23:45

Alltså inatt så har jag sovit rätt så bra från klockan 1 men sen så vaknade jag med ett jäkla ryck av att det brakade till i lägenheten så jag trodde på riktigt att det var en lastbil som hade kört in i lägenheten för så jäkla högt var ljudet      ...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 14 maj 23:45

Inatt så har jag faktiskt sovit riktigt bra när jag väl lyckades slita mej från min Destiel bok vid 1 tiden      Dock så somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden och sen så vaknade jag inte förrens larmet gick igång 5:45 imorse och det var...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 13 maj 23:15

Inat så fick jag tvinga mej själv att lägga ifrån mej min Destiel bok vid 2 tiden för den är så sjukt jäkla bra (jag har läst den 2 gånger innan) så jag vet ju vad som ska hända och det är såååååå sjukt svårt att bara lägga ifrån sej boken och försök...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards