DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 11 mars 2024

Säsong 3 Episod 11 - Det borde vara olagligt...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 11 mars 20:45

Det borde helt ärligt vara olagligt att va så trött som jag är idag!

 

Jag har helt ärligt inget spännande att skriva om idag för jag har sovit bort nästan hela dagen och skulle nog lätt kunna sova 2-3 dagar till och ändå vara helt slut   

 

Känner mej liksom som denhär dockan som vart gjort av spaghetti (tror hon hette Betti Spaghetti) när jag var liten för hela kroppen är som ett överkokt spaghetti och jag orkar knappt röra mej utan att HELA kroppen gör ont   

 

Som ni säkert har räknat ut så blir det inget långt inlägg idag för det mest spännande som jag har uträttat idag är nog att jag hann att rulla ihop min madrass och göra vid soffan plus att klä mej innan mamma kom efter att hon hade ringt typ 15 minuter innan   

 

Och egentligen så orkade jag inte följa med mamma till biblioteket idag men så kom jag på att jag behövde köpa bröd så då kunde jag lika bra följa med så det är det enda jag har varit ute idag om man inte räknar med att jag har kollat postlådan och varit ute med sopor nu ikväll   

 

Jag har helt enkelt inte orkat att göra något idag och detsamma gällde nu när jag skulle äta ikväll för jag orkade inte äta något eller göra något för den delen men jag visste att jag var tvungen att äta så det fick bli en bunke pannkakor med grädde och frukost marmelad för det var allt som min energi räckte till denna dagen   


Det får nog bli en eller två rostade surdegsmackor innan jag går och lägger mej men det första jag ska göra när jag har skrivit färdigt detta inlägget är att göra mina språklektioner och sen så får jag se om jag orkar att titta på ett avsnitt av 9-1-1 eller om sängen kallar direkt   

 

Var rädda om er mina underbara läsare   

 

 

 

 
 
Göran

Göran

Tisdag 12 mars 10:26

Hej! Ramlade in med slumpknappen och läste inledningen till det här inlägget. Då tänkte jag att... Var glad dum att det INTE är olagligt. För vore det olagligt skulle du ju t.o.m kunna straffas för det! Och... det räcker väl med smärtan, tänker jag. Tro för all del inte att jag skojar om den, det skulle jag aldrig göra. Tvärtom hoppas jag verkligen att du hittar någon som kan ge dig bra hjälp att slippa den.
Allt gott till dig!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Mandy Wollersheim

Tisdag 12 mars 18:56

Hej Göran :)
Tack för din kommentar den gav mej ett leende på läpparna och det behövde jag idag :)

Önskar dej allt gott också! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Söndag 19 maj 22:00

Egentligen så orkar jag inte alla skriva något inlägg idag men jag gör det ändå eftersom jag vet att där är folk som läser min blogg varje dag (hej mamma   ) så här kommer ett lite kortare inlägg      Inatt så har jag inte sovit jättemycket för m...

Av Mandy Wollersheim - Lördag 18 maj 23:45

Imorse så blev jag lite irriterad på mej själv när jag vaknade 7:30 och var klarvaken... PÅ EN LÖRDAG      Men jag tog tillfället i akt att gå på toa och sen även gå ut och öppna i mitt växthus innan jag gick in och la mej igen och somnade rätt s...

Av Mandy Wollersheim - Fredag 17 maj 22:00

Detta inlägget kommer att vara lite mörkare än vad jag brukar skriva och jag ber om ursäkt för att du sitter mitt i detta mamma men du vet att jag älskar dej och ALLTID kommer att göra!   Jag försökte precis (vid 15:30) att sträcka ut en hand och...

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 16 maj 23:45

Helt ärligt så är jag så trött i hjärnan idag så jag vet med 100 % säkerhet att detta inlägget kommer att vara super rörigt men jag tänker skriva ändå så det får ni helt enkelt leva med      I alla fall så kom jag i säng vid 1 imorse och somnade ...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 15 maj 23:45

Alltså inatt så har jag sovit rätt så bra från klockan 1 men sen så vaknade jag med ett jäkla ryck av att det brakade till i lägenheten så jag trodde på riktigt att det var en lastbil som hade kört in i lägenheten för så jäkla högt var ljudet      ...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards