DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 8 december 2021

Hemligheten är avslöjad

Av Mandy Wollersheim - 8 december 2021 22:00

Okej nu kan jag inte hålla mej längre utan jag måste berätta det som flera av er säkert redan har listat ut om den 18/12:

 

Mina ljus ska säljas på en julmarknad i Bassholma men inte av mej och detta är på grund av personliga orsaker. Men jag kommer att vara på plats och svara på frågor och prata med kunder men jag kommer inte stå som mottagare på betalningarna och ni som vet anledningen ni vet och ni andra behöver inte bekymra er om detta!

 

Anledningen till att jag berättar detta idag är för att jag har två bilder som jag vill visa för er när det kommer till hur min display kommer att se ut på själva julmarknaden.  Jag har liksom en vision i huvudet men jag vet inte riktigt om den kommer att vara tilltalande till kunderna eller inte. Så nu behöver jag er hjälp med vad ni tycker.

 

Dessa två bilderna är bara två idéer och inte själva slutresultatet:

 

Utan dekorationer utan men neutralt endast med "snö"...

 

... eller med den lilla granen och slingan med lysande snöflingor?

 

Detta är alltså inte alla ljusen som jag kommer att ha med mej men jag har för tillfället slut på cellofanpåsar som jag har beställt idag. De borde komma imorgon eller på fredag för dom blev skickade idag eftersom jag beställde innan klockan 14:00.

 

 

Om du såg mej på en julmarknad vad skulle du vilja köpa för ljus av mej då? Är det något speciellt som du söker efter och i så fall vad? Färger? Former? Dofter?

 

Kom jättegärna med massor av förslag för det här är första gången som jag har mina ljus till direkt försäljning och inte bara via Facebook

 

Förutom att pyssla med detta så har jag inte gjort så mycket idag utan jag har mest legat i sängen för jag har haft väldigt ont i kroppen idag. Eller så har jag suttit i soffan och kollat på serier. Jag har nämligen börjat att titta på Pillars of the Earth igen för den är så jäkla bra den serien och Eddie Redmayne är grymt bra i den!! Men även Rufus Sewell, Matthew  MacFadyen och Donald Sutherland är grymt bra. Med andra ord så är det en serie med många bra och kända skådespelare! 

 

Nä nu ska jag göra dagens tyskalektion för det verkar som att DuoLingo fungerar idag. Det gjorde sidan inte igår så jag kunde inte göra någon lektion igår och det kändes jättekonstigt.

 

Sen ska jag titta vidare på Pillars of the Earth och sen försöka komma i säng i tid. Vi får väl se hur det går.

 

Nu höll jag helt på att glömma en grymt stor sak som hände idag!

Ni som känner mej vet ju att jag är ett STORT fan av Fredric Aasbø och att jag träffade honom första gången 14/6 - 2015 på Gatebil. Sedan dess så har jag hunnit träffa honom en hel del gånger och även fått den stora äran att få åka med honom på just Gatebil vilket jag fortfarande inte tror på fast att det hände. Men i alla fall så följer jag honom på diverse socialamedier och han följer mej på Instagram ( alltså whaaaaaaat han följer mej på Instagram!!!) sedan den 10/7 - 2017. 

 

För mej så är bara det JÄTTESTORT att han som har över 308.000 följare följer lilla rödhåria Pandy som tar lite mediokra foton på bilträffar och drifting event. Men i alla fall så hade han lagt upp ett inlägg på sin Instagram där han visade att han levererade pizza i en GR Supra och jag skrev en kommentar till honom och tänkte inte så mycket mer på det för där var andra som hade kommenterat också och han hade inte svarat men det tog mindre än 5 minuter så hade han svarat på min kommentar    Det är inte första gången som han svarar på mina kommentarer som jag har skrivit till honom men jag kan LOVA med handen på bibeln (ja jag är kristen men det kan vi ta en annan gång!) att varje gång han svarar på mina kommentarer så får jag hjärtklappning och fjärilar i magen för att han är så känd men ändå har tid att svara mej. Det är absolut inget som jag någonsin  har förväntat mej men han påstår att vi är vänner och det får mitt hjärta att slå ännu fortare      Jag vill bara förtydliga att denna känslan har ABSOLUT INGET att göra med att jag är kär i honom för det är jag inte. Jag är lesbisk och han är dessutom förlovad. Han är bara min största idol och jag ser verkligen upp till honom. Det är allt!

 

Här är en skärmbild på min kommentar och hans svar:

 

Jag är så otroligt tacksam och jag hoppas att han vet hur speciell jag känner mej när han tar sej tiden att faktiskt svara på mina kommentarer. Det är så ovanligt att kända personer tar sej tiden att svara på kommenterar för att de får så många så jag känner mej väldigt speciell   


Nej nu får det vara slut för idag för annars kan jag fortsätta i timmar att idol förklara mr Aasbø!

 

Var rädda om er mina underbara läsare och ni ska vet att ni är jätteviktiga för mej. VARENDA en av er 

 

 
 
Ingen bild

Cassie

8 december 2021 22:16

Jag tycker andra displayen är bäst 🤩

Mandy Wollersheim

9 december 2021 17:22

Tack så jättemycket för din feedback. Det betyder verkligen jättemycket

 
Ingen bild

Michelle

9 december 2021 18:27

Tycker stjärnslingan från andra displayen absolut ska vara med, och den lilla granen med dock på en annan plats så att den inte skymmer det du säljer 😊 Sen gissar jag på att ljuset runtomkring bara var för bildernas skull just nu, men om inte; så tycker jag att andra displayen har alldeles för mycket ljus bakom.

Mandy Wollersheim

9 december 2021 23:14

Tack för din feedback det betyder verkligen jättemycket. Jag förstår inte riktigt vad du menar med att det är för mycket ljus bakom? Granarna ska säljas och lika så kransljusen i glasen. Där ska även vara ugglor i olika färger och en del andra ljus. Ljusen ska ju räcka till hela dagen och jag vill inte att dom tar slut efter en timme om jag skulle få många kunder. Det är ju bättre att ha för många ljus med sej än att ha för lite. Eller missförstod jag vad du menade?

 
Ingen bild

Test

9 december 2021 18:27

Test

Mandy Wollersheim

9 december 2021 23:12

Test test vem där?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 25 april 21:45

Idag blir det inget långt inlägg och det kommer med största sannolikhet vara väldigt osammanhängande för jag håller precis på att ta mej ur ett migränanfall som har varit mer eller mindre sedan jag vaknade imorse      Kände redan imorse när jag v...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 24 april 20:15

Idag så är jag lite av en gnällkäring så det får ni minsann leva med eller så kan ni sluta läsa redan nu      Det första som jag har att klaga på är min klocka som kom igår...   ...   När jag gick och la mej igår så hade jag klockan på me...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 23 april 23:15

Inatt så somnade jag vid 2 tiden för jag kunde först inte slita mej från att titta på Pillars Of The Earth som är en grymt bra serie som jag har sett flera gånger innan och sen så när jag väl hade slitit mej från den så satte jag mej i sängen och läs...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 22 april 21:45

Inatt så har jag sovit helt okej när jag väl kunde lägga ifrån mej min bok vid 1:30 och sen så sov jag tills larmet gick igång 5:45 när jag vaknade med fruktansvärt ont i hela kroppen och nästintill migrän så det blev bara att jag ringde till pappa l...

Av Mandy Wollersheim - Söndag 21 april 19:30

Wow inatt så har jag sovit som en stock från det att jag lyckades slita mej från min Buddie (Buck och Eddie rån 9-1-1) fanfic vid 2 imorse fram tills jag vaknade vid lite innan 10 (typ några minuter innan pappa ringde för att väcka mej)      Efte...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards