DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2021

Korvstuvning, kakor, en tur till kyrkogården och varmchoklad

Av Mandy Wollersheim - 31 oktober 2021 18:00

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket för jag vaknade med supermigrän i morse. Men jag ska inte klaga för jag slapp det igår och det gick över hyfsat snabbt idag. Det satt bara några timmar och inte hela dagen så jag har ändå kunnat var med pappa hos farmor där vi gjorde korvstuvning till middag och sen åt upp kakorna från igår. Även brossan kom när det nalkades kakor 😂 Älskar dej brossan 💖

   

Efter att vi hade ätit och fikat så var jag och pappa på kyrkogården för att hälsa på farfar och se om hans gravljus lös och det gjorde det knappt så vi bytade batteriet och nu lyser det fint. 

 

Älskar dej och saknar dej massor farfar men jag vet att vi kommer att träffas snart igen. Jag längtar verkligen till den dagen men tills dess så ska jag göra mitt bästa här på jorden och göra dej stolt! 💖

 

Jag inser nu att jag har helt glömt bort att skriva "dagens smärta" flera dagar nu men här kommer i alla fall dagens smärta som har suttit i huvudet (migrän), ner i nacken, ländryggen och ut i höger arm. Jag har även fått ett skavsår på höger häl igår men det har pappa hjälpt mej att sätta på skavsårsplåster på så det hoppas jag att det går över snabbt!

  

Nu blir det ett glas varmchoklad med vispgrädde och några avsnitt av One Tree Hill för egentligen så skulle jag vilja gå och lägga mej nu för jag gäspar så huvudet håller på att trilla av men jag vet att om jag går och lägger mej nu så kommer jag att vakna vid 3 och inte kunna somna om så det är lika bra att vänta till vid 21 eller 22 innan jag trillar i säng. 

  

Var rädda om er

Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 9 maj 22:00

Jösses inatt kom jag verkligen inte i säng i tid utan jag tror att klockan var runt 3 när jag landade i sängen och sen så var hon nog närmare 4 innan jag släckte för jag fastnade på TikTok efter att jag hade kollat på X-antal avsnitt av Below Deck   ...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 8 maj 21:30

Inatt så har jag sovit som en klubbad säl från det att jag la huvudet på kudden vid 1 tiden fram tills larmet gick igång 5:45      Så fort jag hade stängt av larmet så tog jag mej upp ur sängen, klädde på mej och gick ut i köket för att ta mina m...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 7 maj 21:45

Inatt så har jag sovit väldigt oroligt och varit vaken många gånger men ändå så kände jag mej helt okej utvilad när larmet gick igång 5:45 imorse så jag stängde av det och ringde till både pappa och mamma innan jag tog mej upp ur sängen, klädde på me...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 6 maj 23:45

Imorse när jag vaknade så kände jag direkt att det skulle bli en dag i sängen för jag var så otroligt trött i både kroppen och hjärnan så att jag knappt ens kunde få mej själv att förstå hur mobilen fungerade så att jag kunde ringa till både mamma oc...

Av Mandy Wollersheim - Söndag 5 maj 23:45

Jösses inatt kom jag verkligen inte i säng i tid eller ska jag egentligen säga imorse för klockan var 5 när jag hade gjort vid sängen och bäddat ner mej      Anledningen till detta var att jag bara skulle titta på ett avsnitt av Below Deck men så...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards