DenDagligaKampenMotSmärtan

Direktlänk till inlägg 6 februari 2022

Säsong 2 Episod 6 - Inte mycket att säga

Av Mandy Wollersheim - 6 februari 2022 17:30

Helt ärligt så har jag inget som det är värt att skriva om egentligen idag då jag mest ha tagit det lugnt och lyssnat på min kropp. Det är väldigt viktigt att ha sånna dagar också där man bara tar allt som det kommer!

 

Har mest tittat på roliga videor på Youtube och även tittat på Supernatural så klart för det får mej att må bra och jag älskar verkligen den serien.

 

Så förutom att göra det så har jag gjort ljus ett testljus idag som jag tror kommer att säljas som ett Supernatural ljus då jag har försökt att göra en doft passande till Dean (Jensen Ackles) men jag har inte kommit på en bra doft till Sam (Jared Padalecki) än så det får jag jobba på. Jag kan i alla fall säga att Dean ljuset luktar fruktansvärt gott så jag hoppas verkligen att det kommer att brinna bra.

 

Än så länge så är det som sagt bara ett testljus så det är bara helt vanlig vax utan färg men med doft. Nu kommer det svåra och det är att låta det stå några dagar, helst en vecka, och mogna innan jag ger mej på att testbränna det. 

 

När jag väl bestämmer mej för att testa det så lovar jag att jag kommer att tala om ifall det brann bra eller inte och ifall doften blev som den skulle eller helt åt helvete     

 

Nä nu ska jag titta vidare på Supernatural och bara njuta av tillvaron. Var rädda om er mina underbara vänner så hörs och ses vi imorgon   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - Torsdag 9 maj 22:00

Jösses inatt kom jag verkligen inte i säng i tid utan jag tror att klockan var runt 3 när jag landade i sängen och sen så var hon nog närmare 4 innan jag släckte för jag fastnade på TikTok efter att jag hade kollat på X-antal avsnitt av Below Deck   ...

Av Mandy Wollersheim - Onsdag 8 maj 21:30

Inatt så har jag sovit som en klubbad säl från det att jag la huvudet på kudden vid 1 tiden fram tills larmet gick igång 5:45      Så fort jag hade stängt av larmet så tog jag mej upp ur sängen, klädde på mej och gick ut i köket för att ta mina m...

Av Mandy Wollersheim - Tisdag 7 maj 21:45

Inatt så har jag sovit väldigt oroligt och varit vaken många gånger men ändå så kände jag mej helt okej utvilad när larmet gick igång 5:45 imorse så jag stängde av det och ringde till både pappa och mamma innan jag tog mej upp ur sängen, klädde på me...

Av Mandy Wollersheim - Måndag 6 maj 23:45

Imorse när jag vaknade så kände jag direkt att det skulle bli en dag i sängen för jag var så otroligt trött i både kroppen och hjärnan så att jag knappt ens kunde få mej själv att förstå hur mobilen fungerade så att jag kunde ringa till både mamma oc...

Av Mandy Wollersheim - Söndag 5 maj 23:45

Jösses inatt kom jag verkligen inte i säng i tid eller ska jag egentligen säga imorse för klockan var 5 när jag hade gjort vid sängen och bäddat ner mej      Anledningen till detta var att jag bara skulle titta på ett avsnitt av Below Deck men så...

Månen just nu

Mandy

 

Namn: Mandy 

Smeknamn: Pandy eller Flannels

Hårfärg: Eldrött sedan 2011

Född: 30/10 - 1991

Hobbys: Bilar, fotografera, göra ljus och pyssla

 

Diagnoser:

Migrän

Fibromyalgi

Hypermobilitetssyndrom (överrörliga leder)

 

Destiel (Dean & Cas från Supernatural) shipper 💚💙

 

 

 

Mandys.Destiel.Bookshelf

 


Ovido - Quiz & Flashcards